Model HD6 združuje dirkalno učinkovitost z brezkompromisno zanesljivostjo – sprednje 29-palčno kolo z 180 mm hoda prinaša stabilnost pri hitri vožnji, medtem ko 27,5-palčno zadnje kolo in 165 mm zadnjega hoda zagotavljata okretnost in odzivnost na tehničnem terenu. Geometrija s kotom krmilne cevi 64°, višino gonilnega ležaja primerljivo z Mojo HD5 ter dolžino verižne cevi 435 mm ustvarja idealno ravnovesje med vodljivostjo in stabilnostjo.
Na voljo je v kar petih velikostih okvirja, kar omogoča natančnejšo prilagoditev vsaki postavi. Kot sedežne cevi se z večanjem velikosti postopoma povečuje, kar ohranja optimalen položaj nad zadnjim kolesom. Priporočamo, da se pri izbiri okvirja osredotočite predvsem na dolžino “reach” in zgornje cevi.
Vzmetenje je dovolj progresivno, da odlično deluje tudi z vzmetnimi (coil) amortizerji, kar je idealno za dolge in zahtevne spuste, kjer zračni amortizerji pogosto popustijo. Kljub novi postavitvi zadnjega vzmetenja ostaja sistem zvest preizkušenemu DW-Linku, ki zagotavlja učinkovitost pri plezanju brez potrebe po močno dušenem amortizerju – rezultat je boljši oprijem in znani “lebdeči” občutek, zaradi katerega so Ibis okvirji tako cenjeni.
Sistem Traction Tune prinaša izjemen oprijem s posebno prilagojenim lahkim dušenjem, ki omogoča, da kolesi natančno sledita terenu, tudi pri velikih hitrostih – brez izgube nadzora ali hitrosti.
Da bi zmanjšali potrebo po vzdrževanju, so na najbolj izpostavljenih točkah nameščene IGUS puše, ki so lažje, toge in skoraj brez vzdrževanja – zanje nudimo doživljenjsko brezplačno zamenjavo.
Okvir je izdelan iz vrhunskega karbona, optimiziranega za popolno ravnovesje med trdnostjo, težo in togostjo – brez amortizerja tehta manj kot 2,7 kg, celotno kolo pa lahko že od 14,5 kg naprej. Notranja napeljava kablov poteka po karbonskih ceveh, kar omogoča hitro in enostavno napeljavo brez muk.
Spodnja cev je zaščitena z debelo gumirano oblogo, ki odbija kamenje, medtem ko rebrasta zaščita verige duši hrup in preprečuje poškodbe. Dodatni ščitniki členkov varujejo pred udarci blata in kamenja s strani zadnje gume.
Za piko na i – HD6 ima doživljenjsko garancijo. Če je napaka naša, jo popravimo. Preprosto.
Vilica: Fox Factory 38, Grip X2, 180mm
Amortizer: Fox Float X2 Factory, 230x65mm
Obroči: BlackBird Send Alloy, 32 spredaj in zadaj, 29/27,5
Plašči: Maxxis Assegai 29″ x 2.5″ / Maxxis DHR 27,5″ x 2.4″
Zavore: Sram Code RSC
Rotorji: Sram Centerline 200mm
Gonilni Sklop: SRAM GX Eagle Transmission
Veriga: SRAM Eagle GX Transmission
Krmilni ležaj: Cane Creek 40 ZS 44/ZS56
Krmilo: Ibis Hi Fi 31,8mm, 800mm
Nosilec Krmila: BLKBRD 31.8 (S–M: 35 mm, XM–XL: 50 mm)
Sedežna opora:Bike Yoke Revive 34.9mm (S: 125mm, M: 160mm, XM: 185mm, L-XL: 213mm)
Sedež: WTB Silverado Fusion CrMo 142
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.